نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 

 

 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

 

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره کچیک استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل تور استانبول با میدان تقسم استانبول و اماکن تاریخی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحل استانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. هتل کچیک در 19 کیلومتری فرودگاه آتاتورک واقع شده است.

_کچیک_استانبول_1.jpg

_کچیک_استانبول_2.jpg

_کچیک_استانبول_3.jpg

_کچیک_استانبول_4.jpg

امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران، گاوصندوق، تهویه، گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، کرایه ماشین، استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_کچیک_استانبول_5.jpg

_کچیک_استانبول_6.jpg

_کچیک_استانبول_7.jpg

_کچیک_استانبول_8.jpg

_کچیک_استانبول_9.jpg

 

هتل 3 ستاره آلزر استانبول در روبروی مسجد کبود بنا شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته برای مسافران تور استانبول مسیر می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد.

_آلزر_استانبول.jpg

 

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا برای آسایش میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

_آلزر_استانبول_1.jpg

_آلزر_استانبول_2.jpg

_آلزر_استانبول_3.jpg

_آلزر_استانبول_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره زاگرب استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. ایستگاه تراموای آکسارای با این هتل 5 دقیقه فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. در پشت با این هتل یک حمام سنتی و بخار و نیز استخر قرار گرفته است. در مرکز اسپای هتل یک مرکز حرفه ای ماساژ  درمانی و یک سونا وجود دارد. در استخر این هتل تور استانبول برای حفظ گرما موقع شب ها و در هوای سرد سقف آن به صورت اتوماتیک بسته می شود.

_زاگرب_استانبول_1.jpg

_زاگرب_استانبول2.jpg

امکانات هتل زاگرب استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرویس نگهداری از کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، فکس و کپی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، ماساژ، استخر روباز، خدمات خانه داری، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی و... . برای اقامت در این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_زاگرب_استانبول_3.jpg

_زاگرب_استانبول_4.jpg

_زاگرب_استانبول_5.jpg

 

 

هتل 4 ستاره سانتا پرا استانبول :

هتل 4 ستاره سانتا پرا استانبول در Beyolu بنا شده است. این هتل مشرف به بندر گلدن هورن و منطقه پرا می باشد. هتل سانتا پرا در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است. هتل با خیابان استقلال 350 متر فاصله دارد. هتل دارای اینترنت وایرلس رایگان می باشد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان نیز به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. لازم به ذکر است اتاق های هتل به سبک عثمانی تزیین شده است.

_سانتاپرا_استانبول_1.jpg

_سانتاپرا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا پرا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، خدمات خانه داری، سرویس نگهداری از کودکان، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، گرمایش، فکس و کپی و...

_سانتاپرا_استانبول_3.jpg

_سانتاپرا_استانبول_4.jpg

_سانتاپرا_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سانتا صوفیا استانبول از 40 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری کودکان وجو دارد. یک صرافی نیز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها سرو می شود.

_سانتاصوفیا_استانبول_1.JPG

_سانتاصوفیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و...

_سانتاصوفیا_استانبول_3.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_4.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_5.jpg


هتل 5 ستاره سورملی استانبول :

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد.

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل میم استانبول

هتل 4 ستاره میم استانبول که در منطقه ی  Nisantasi واقع شده است و در سال های اخیر باز سازی و دکوراسیون جدیدی را در هتل استفاده کرده اند.این هتل در مجاورت میدان تقسیم و کاخ Dolmabah می باشد.فاصله و مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

-میم1.jpg

-میم2.jpg

امکانات هتل میم استانبول:

اتاق های هتل mim استانبول بسیار شیک و تمیز می باشد .امکانات اتاق ها مناسب و عالی می باشد و همچنین کارکنان هتل بسیار خوش اخلاق و مسلط به زبان انگلیسی می باشد و همچنین نظافت اتاق ها و سرویس بهداشتی و حمام هم بسیار تمیز می باشد که مسافران تور استانبول نوروز 95 با آسایش کامل در اتاق ها میتوانند استراحت کنند.

رستوران گائودی هتل میم استانبول با ظرفیت ۱۲۰ نفره و دارا بودن منو غذاهای بین المللی و ترکی برای شما پذیرایی می کنند .در این هتل کافه بار هم وجود دارد که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها را بنوشند که این کافه بار در لابی هتل قرار گرفته است.

-میم95.jpg

-میم7.jpg

امکانات دیگر هتل : گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی و اتاق های مخصوص برای سیگار کشیدن … را میتوان نام برد. پذیرش در هتل میم استانبول برای مسافران تور استانبول شبانه روزی می باشد.

-میم4.jpg

-میم6.jpg


هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعددبرای مسافران تور استانبول نوروز 95 به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک6.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لاساگرادا استانبول

بهترین هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق عالی  با امکانات عالی دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. تور استانبول امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

__هتل_لاساگرادا.jpg_هتل_لاسارگرادا.jpg_ترکی_هتل_لاسارگرادا.jpg

هتل رکس ایرپورت استانبول

مجلل ترین هتل های  4 ستاره رکس ایرپورت (Rox Air Port).که دارای 100 اتاق است. هر اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار,وای فای رایگان و ... است. در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند با هزینه اضافه صبحانه خود را در اتاق میل کنند. فاصله هتل تا مرکز خرید 5 دقیقه پیاده روی و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو اتوبوس کمتر از 500 متر است.

آدرس: Cobancesme Mah. Kimiz Sok. No:24, Bahcelievler, Bahcelievler, 34196 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رکس ایرپورت استانبول

سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس،کپی، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

RoxAirport1.jpgRoxAirport2.jpgRoxAirport4.jpg

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کاله استانبول :

مرکز خرید کاله استانبول در سال 2007 تاسیس شد و دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه می باشد که دارای اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … هستند و تمامی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.در این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران و فست فود وجود دارد که دارای غذاهای بین المللی و ترکی می باشند و این غذاها دارای طعم بینظیر و قیمت مناسب می باشند.در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول به یاد ماندنی خواهد شد و همچنین در این مرکز  تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه و.... برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

 

_خرید_کاله_استانبول_2.jpg

_خرید_کاله_استانبول.jpg

 

بازار مصری استانبول :

از فدیمی ترین بازار های استانبول بازار مصری یا بازار ادویه استانبول می باشد ، این بازار در منطقه امینونو قرار دارد و بعد از بازار بزرگ، دومین بازار سرپوشیده بزرگ این شهر است.این بازار به این دلیل بازار مصری نامیده شده که مصری ها ادویه های خود را در اینجا به فروش می رسانند . انواع ادویه جات، میوه های خشک و آجیل، سبزی های معطر، روغن، شیرینی های مختلف، چای و... در این مکان فروخته می شود.این بازار ساختمانی به شکل L با 88 اتاق طاق دار است که به طبقات بالایی و پایینی تقسیم شده اند.ساعت کاری این بازار برای مسافران تور استانبول همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر است و یکشنبه ها از 10 صبح تا 6 شب باز می باشد.

 

_مصری_استانبول_2.jpg

مرکز خرید سیتی استانبول :

مرکز خرید سیتی استانبول دارای بهترین برندهای لباس مد روز می باشد .این مرکز خرید به میدان تکسیم و منطقه شیشلیاستانبول بسیار نزدیک است و اگر محل اقامت شما در حوالی میدان تکسیم باشد به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. این پاساژ دارای پارکینگ 24 ساعته نیز می باشد ، مرکز خرید سیتی استانبول دارای امکاناتی شامل  رستوران و کافه تریا های زیادی می باشد . گردشگران استانبول برای خرید از این مرکز می توانند با تور استانبول همراه شوند .

 

_خرید_سیتی_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرسیما استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_1.jpg

_آرسیما_استانبول_2.jpg

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

 

 

 

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

_آزیاده_استانبول.png

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق مسافران تور استانبول ، صرافی و...

_آزیاده_استانبول_1.jpg

_آزیاده_استانبول_2.jpg

_آزیاده_استانبول_3.jpg

_آزیاده_استانبول_4.jpg

_آزیاده_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 63 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل واقع شده است. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به این هتل تور استانبول می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_1.jpg

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجدایاصوفیه :

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

.jpg

 

مسجد سلطان احمد:

سلطان احمد همیشه می خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه رقابت کند و همه تقریباً موافق هستند که او در این کار موفق شده است. این مسجد یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. برای دیدن از این مسجد پر شکوه با تور استانبول همراه شوید .

_سلطان_احمد.jpg

 

کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی) :

این کاخ منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در تور استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی دارد. این سرا در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگرانی که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند. این موزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر همه روزه بجز سه شنبه ها باز است. برای دوستانی که به کاخ های زیبا علاقه مند هستند پیش نهاد میکنم با تور استانبول همراه شوید .

_توپکاپی.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پرا پالاس استانبول در سال 1892 در خیابان استقلال بنا استانبول شده است. این هتل از 115 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک 45 دقیقه با این هتل تور استانبول فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد می باشد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه نیز دارد.

_پراپالاس_استانبول_1.jpg

_پراپالاس_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پراپالاس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و صیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بدنسازی، کرایه اتومبیل، صرافی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_پراپالاس_استانبول_3.jpg

_پراپالاس_استانبول_4.jpg

 

هتل 5 ستاره پوینت استانبول در سال 2005 در منطقه شیشلی و 100 متری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس برای میهمانان تور استانبول مجهز می باشد. در 1 کیلومتری آن مرکز همایش لطفی کردار قرار دارد. این هتل در مجموع از 194 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 4 آسانسور وجود دارد. فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر با هتل فاصله دارد. 6 اتاق کنفرانس در این هتل ساخته شده است.  

_پوینت_استانبول_1.jpg

_پوینت_استانبول_2.jpg

_پوینت_استانبول_3.jpg

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، بار، انبار بار و چمدان، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، صرافی، سرویس نگهداری کودکان و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

 

_پوینت_استانبول_4.jpg

_پوینت_استانبول_5.jpg

_پوینت_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک پورت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic Port Hotel

 

هتل 5 ستاره تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است. این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد. تور استانبول این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق و 400 تختخواب تشکیل شده است. هتل تایتانیک پورت در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی  واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل پورت استانبول دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود. جهت خرید و فروش تور استانبول پاییز 94 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

-تایتانیک-پورت-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

-تایتانیک-پورت-استانبول-لابی.gif

-تایتانیک-پورت-استانبول-سرویس.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک پورت استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic City Hotel 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول Istanbul Titanic City Hotel در سال 2008 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است.تور استانبول این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی و توریستی شهر، مرکز همایش، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار وجود دارد.

-تایتانیک-سیتی-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

-تایتانیک-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-استخر.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-اتاق.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک سیتی استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم تاون استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taximtown Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول Istanbul Taximtown Hotel در سال 2007 میلادی در محدوده 100 متری میدان تقسیم بنا شده است.هتل تکسیم تاون در 8 طبقه و در مجموع از 36 اتاق تشکیل شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.تور استانبول ایستگاه تراموا ، قطار شهری و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد.تور استانبول همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان وجود دارد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه کمتر از 16 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.جهت رزرو و خرید تور استانبول پاییز 94 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

-تکسیم-تاون-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات،سرو صبحانه در اتاق، لاندری، مراقبت از کودکان ،اجاره اتومبیل و...

-تکسیم-تاون-استانبول-رستوران.gif

-تکسیم-تاون-استانبول-اتاق-1.gif

-تکسیم-تاون-استانبول-اتاق-2.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم تاون استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره پراکپیتال استانبول در منطقه Beyoglu استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 24 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند. در رستوران هتل پراکپیتال انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. 

_پراکپیتال_استانبول_1.jpg

_پراکپیتال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پراکپیتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، اتاق های ضد صدا، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق ، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزومند می باشد.

_پراکپیتال_استانبول_3.jpg

_پراکپیتال_استانبول_4.jpg

_پراکپیتال_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 32 اتاق و 70 تختخواب تشکیل شده است. در 15 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. میدان تقسیم استانبول 4 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل تور استانبول قرار گرفته است. فاصله اماکن تاریخی کاخ توپکاپی 15 دقیقه، موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه، مسجد سلطان احمد 13 دقیقه می باشد.

_بیربی_استانبول_2.jpg

_بیربی_استانبول_3.Jpg

امکانات هتل بیربی استانبول:

پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_بیربی_استانبول_4.jpg

_بیربی_استانبول_5.jpg

_بیربی_استانبول1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کارتون استانبول :

هتل 4 ستاره کارتون استانبول با ظرفیت 100 نفر در میدان تقسیم بنا شده است. دکوراسیون این هتل تور استانبول با شخصیت های کارتونی شکل گرفته است. در طبقه آخر این هتل رستوران شیشه ای The Moon وجود دارد. این هتل به منطقه سنتی Beyolu نزدیک می باشد که این منطقه به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری کنسرت ها، تئاتر، اپرا و نمایشگاه ها معروف است. هتل کارتون تور استانبول برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند و کودکان زیر 3 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشد رایگان است.

_کارتون_استانبول_1.jpg

_کارتون_استانبول_2.jpg

_کارتون_استانبول_3.JPEG

_کارتون_استانبول_4.jpg

امکانات هتل کارتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و...

_کارتون_استانبول_5.jpg

_کارتون_استانبول_6.jpg

_کارتون_استانبول_7.jpg

_کارتون_استانبول_8.jpg

_کارتون_استانبول__9.jpg

 

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول :

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول در چند قدمی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل تور استانبول به ایستگاه مترو 500 متر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در 25 کیومتری این هتل واقع شده است. میدان استقلال استانبول حدود 600 متر با این هتل فاصله دارد. هتل فرونیا در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. 

_فرونیا_استانبول_1.jpg

_فرونیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل فرونیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، گاوصندوق، اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار و...

_فرونیا_استانبول_3.jpg

_فرونیا_استانبول_4.jpg

_فرونیا_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سلطان هان استانبول چسبیده به مسجد کبود بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. شیشه اتاق های این هتل دوجداره است از این رو اتاق های آن ضد صدا می باشد. یک صرافی در این هتل قرار گرفته است. بازار بزرگ استانبول به این هتل نزدیک می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

_سلطان_هان_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا برای آسایش مسافران تور استانبول ، گرمایش، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...

_سلطان_هان_استانبول_3.jpg

_سلطان_هان_استانبول_4.jpg

_سلطان_هان_استانبول_5.jpg

 

هتل 5 ریکسوس تکسیم استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق و 2 پنت هاوس و 21 سوییت تشکیل شده است. این هتل تور استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد. این هتل 200 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. مترو تقسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول15 دقیقه با هتل فاصله دارد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش این هتل تور استانبول نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

_ریکسوس_تکسیم_استانبول_2.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول1.jpg

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لاندری، صرافی، مینی بار، کافه، بار، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و... برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید

_ریکسوس_تکسیم_استانبول3.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول4.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره تایتانیک بیزینس استانبول در سال 2008 در قلب منطقه بازرگانی در منطقه کارتال بنا شده است. این هتل متشکل از 18 طبقه و 192 اتاق می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در 50 کیلومتری و فرودگاه سابیها گوچن نیز در 14 کیلومتری هتل تایتانیک بیزینس قرار دارد. این هتل دارای فروشگاه های متعدد می باشد. با پرداخت هزینه اضافی می توان از خدمات خشکشویی، سرو غذا در اتاق، سالن کنفرانس و اینترنت وایرلس استفاده کرد. میمانان می توانند از زمین بازی کودکان نیز استفاده کنند. از این هتل تا ایستگاه قطار حیدرپاشا، کاخ توپکاپی، ایاصوفیه، مسجد کبود، کاخ دولمه باغچه با وسایل نقلیه حدود 20 تا 30 دقیقه فاصله دارد. در طراحی این هتل بیشتر کارایی برای مسافران تور استانبول شهریور 94 تجاری مد نظر بوده است.

_تایتانیک_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_استانبول_2.jpg

_تایتانیک_استانبول_3.jpg

_تایتانیک_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_استانبول_6.jpg

امکانات هتل تایتانیک بیزینس استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گرمایش، بوفه، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، صرافی، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، اتاق بازی های کودکان و...

امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با         تور استانبول همراه شوید .

_تایتانیک_استانبول_7.jpg

_تایتانیک_استانبول_8.jpg

_تایتانیک_استانبول_9.jpg

_تایتانیک_استانبول_10.jpg

_تایتانیک_استانبول_11.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک بیزینس استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره تایتانیک پورت در منطقه باقرکوی استانبول و رو به دریای مرمره بنا شده است.فرودگاه آتاتورک در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است. ابن هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. این هتل در مجموع از 181 اتاق و 400 تختخواب تشکیل شده است. هتل تایتانیک پورت در مجاورت مرکز نمایشگاه هایCNR واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. این هتل تور استانبول شهریور 94  دارای استخر آبگرم می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ های درمانی انجام می شود.

 

_تایتانیک_پورت_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_پورت_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک، صرافی، حمام ترکی و بخار و... . برای اقامت در این هتل می توانید با تور استانبول همراه شوید .

_تایتانیک_پورت_استانبول_3.jpg

_تایتانیک_پورت_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_پورت_استانبول_5.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک پورت استانبول , هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دپلازا استانبول در موقعیت مناسبی از شهر استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 242 اتاق تشکیل شده است. میدان تقسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل دپلازا فاصله دارد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد. ایستگاه مترو عثمان بیک در 350 متری آن قرار گرفته است.

 

_دپلازا_استانبول_1.jpg

 

_دپلازا_استانبول_2.jpg

 

_دپلازا_استانبول_3.jpg

 

امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، لاندری، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن ورزشی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و... . برای اقامت در این هتل شما می توانید با تور استانبول همراه شوید .

 

_دپلازا_استانبول_4.jpg

 

_دپلازا_استانبول_5.jpg

 

_دپلازا_استانبول_6.jpg

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دپلازا استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ٣ ستاره بیاز کوگو استانبول :

هتل ٣ ستاره بیاز کوگو استانبول در منطقه تاریخی بایزید بنا شده است. این هتل با بازار بزرگ استانبول ٥٠٠ فاصله دارد. ایاصوفیه، مسجد و کاخ توپکاپی در فاصله ١٠ دقیقه ای از هتل قرار دارند. برای رسیدن به فرودگاه آتاتورک نیز ١٥ دقیقه به صورت سواره زمان لازم است. این هتل در مجموع از ٤٠ اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای اینترنت رایگان می باشد. اتاق های هتل از حمام خصوصی برخوردارند.

_بیازکوگو_استانبول_1.jpg

_بیاز_کوگو_استانبول_2.jpg

امکانات هتل بیاز کوگو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل، صرافی، بیلیارد، بازی دارت و...

_بیازکوگو_استانبول_3.jpg

_بیازکوگو_استانبول_4.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ٣ ستاره بیاز کوگو استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل آدورا استانبول

هتل آدورا استانبول ( Adora Hotel ) از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود و یکی از ویژگی های متمایز این هتل موقعیت جغرافیایی بی نظیر آن می باشد. اين هتل شامل 15 اتاق مي باشد و تمامی اتاق ها مجهز به سيستم تهويه مطبوع هستند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در صورت درخواست مسافرین تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت و در صورتی که میهمانان تمایل داشته باشند خودشان رانندگی کنند هتل با اجاره دادن ماشین این امکان را برایشان فراهم کرده است . کارکنان پذيرش، شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما میهمانان  تور استانبول 94 می باشند. خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سبب گردیده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل گردد. ميهمانان تور استانبول 94 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ماهيگيري شرکت کنند و در باغ هتل به استراحت بپردازند

هتل آدورا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آبراهه والنس استانبول

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.

آبراهه والنس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: آبراهه والنس استانبول,دیدنی های استانبول,مکان های دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 مرکز خرید کاله استانبول

 مرکز خرید کاله استانبول دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه بزرگ می باشد این مرکز خرید در سال 2007 تاسیس گردید در این مرکز خرید تمامی اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … موجود می باشد و همگی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید

مرکز خرید کاله استانبول دارای تعداد زیادی رستوران و فست فود می باشد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی را با طعم بی نظیر و قیمت مناسب سرو می کند. در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول فوق العاده خواهد بود و همچنین از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه نیز اشاره کرد.

مرکز خرید کاله استانبول

مرکز خرید کاله استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کاله استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تور استانبول 94 تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... برای آسایش و راحتی شما میهمانان تور استانبول 94 اشاره کرد

هتل سینار استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 قلعه روملی حصار استانبول

یکی از قلعه های معروف استانبول که در منطقه ساریر استانبول، بر روی تپه ای در قسمت اروپایی بسفر قرار دارد قلعه روملی حصار استانبول می باشد. این قلعه توسط سلطان محمد دوم عثمانی در فاصله سال های بین 1451 و 1452 میلادی، قبل از فتح قسطنطنیه، ایجاد شده است و دقیقا در مقابل قلعه آناتولی قرار گرفته است. گردشگران تور استانبول 94 در می توانند از این قلعه زیبا دیدن نمایند. هدف از ساخت این قلعه کنترل تنگه بسفر می باشد تا از هر نوع هجوم و حمله از سمت دریای سیاه برای رسیدن به قسطنطنیه جلوگیری شود. قلعه روملی حصار شامل یک برج کوچک، سه برج اصلی و سیزده برج مراقبت کوچک می باشد که برج های اصلی را به هم متصل می کنند و بر روی دیواری واقع شده است. این برج ها شکل های متنوعی دارند یکی از این برج های مراقبت به شکل منشور چهار گوش، 6 تای آن ها به شکل منشورهای چند گوش و 6 تای دیگر به صورت استوانه ای می باشند. همچنین قلعه روملی حصار استانبول شامل سه دروازه اصلی در کنار سه برج اصلی می باشد و دارای مخزن سلاح، اتاق استقبال، مسجد، زندان و... است. گردشگران توراستانبول می توانند همه روزه از این قلعه زیبا بازدید نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

قلعه روملی حصار استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: قلعه روملی حصار استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این هتل 4 ستاره در فاصله سه کیلومتری از میدان تقسیم واقع شده ایت و تا برج گالاتا سه دقیقه فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا ،جکوزی، استخر روباز ،سرپوشیده ،اینترنت وای فای،ماساژو سالن ورزشی مجهز است هتل شامل 52 اتاق است.

هتل پرا رز استانبول

هتل پرا رز استانبول

 

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط پانصد متر فاصله دارد و تا مرکز همایش ها یک کیلومتر فاصله دارد این هتل تور استانبول 94 دارای امکانات مجهز از قبیل سالن ورزشی،استخر سرپوشیده،حمام ترکی،سونا،ماساژ و خدمات درمانی،پارکینگ رایگان،اتاقهای مجز به اینترنت وای فای و اتاقهای با دکوراسیون زیبا آماده پذیرایی شما میهمانان توراستانبول می باشد.

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

هتل پوینت استانبول

 

این هتل 4 ستاره دارای 129 اتاق است هتل دارای استخر روباز،سونا و صرافی است مسافران توراستانبول میتوانند برنامه گردشی خود را از هتل بخواهند.

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

هتل کلاس استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است. گردشگران توراستانبول هر ساله از این مسجد تاریخی دیدن می کنند. مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است و در تور استانبول 94 می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای بازدید گردشگران باشد.

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,مساجد استانبول,اماکن دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره توراستانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها برای میهمانان تور استانبول 94 وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول 94 می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند مادرید استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزانترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از جمله هتل های شیک و تمیز تور استانبول 94 می باشد. این هتل به خصوص برای خانم های علاقه مند به خرید جایی بسیار مناسب است زیرا هتلی است که فروشگاه های بیشماری دارد

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد دارای 84 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها تمیز و راحت است خدمات نظافت اتاق روزانه انجام میشود برای آرامش مسافران توراستانبول هتل دارای اتاق های عایق صداست شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کند و خواب و استراحت راحت شما را به هیچ وجه بهم نخواهد زد. در این هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است و هتل دارای صرافی نیز می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور استانبول نوروز 94، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.می توانید برنامه گردش خود را نیز از هتل بخواهید.

امکانات رفاهی هتل آوانگارد تور استانبول 94 شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده است همچنین از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد که شما را آسوده خاطر می کند

هتل آوانگارد استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانگارد استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این مرکز خرید توراستانبول در منطقه ایستینه استانبول است وشامل چهار طبقه با 291 فروشگاه است این مجتمع بزرگ از دو بخش سر پوشیده و سر باز است که قسمت بدون سقف آن پارکی زیبا دارد .سبک این مرکز خرید تور استانبول 94 به شکل سنتی طراحی شده است و درسال 2007 تاسیس گردیده است در این مرکز خرید فروشگاهها با برندهای مشهور دیوور و پرادا هستند دارای رستوران بین المللی است که به سبک جنگل بارانی طراحی شده است و همچنین دارای فضای بازی مخصوص کودکان و 12 سالن سینما و سیستم آی مکس است که تصویر را واضح و بزرگ نشان میدهد 

 

مرکز خرید ایستینی استانبول

مرکز خرید ایستینی استانبول

 مرکز خرید ایستینی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ایستینی استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,ارزان ترین بازارهای استانبول,بازارهای خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد